Užklausa
Atsakymas
{
"_data": [
{
"_type": "datasets/gov/vvtat/egs/Skundas",
"_id": "9a55a1b3-bd33-495b-9a92-bb1b73a58f8e",
"_revision": "be4b2d9f-4d4f-4b63-b0d3-66c933c73331",
"_base": null,
"vda_id": "0001a88b91f07b5",
"skundo_tipas": "Nesuteiktos paslaugos pagal garantiją; Su žalos atlyginimu susiję klausimai",
"reikalavimas": null,
"isigijimas": "2024-07-21",
"skundas_pastu": null,
"registracija": "2024-07-29",
"institucija": "Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba",
"isigyta_internetu": true,
"atsiskaitymas": "Mokėjimo kortele, grynaisiais, \"Apple Pay\" ar \"Google Pay\" parduotuvėje, kurjeriui pristačius prekes ir paštomate",
"vartotojo_salis": "Lietuva",
"apskritis": "Kaunas",
"vieta": "Prekybos centras",
"jar_kodas": "303686899",
"teikejas": "UAB \"Kesko Senukai Digital\""
}
],
"_page": {
"next": "WyIwMDAxYTg4YjkxZjA3YjUiLCAiOWE1NWExYjMtYmQzMy00OTViLTlhOTItYmIxYjczYTU4ZjhlIl0="
}
}