{
"_data": [
{
"_type": "datasets/gov/lrvk/portfeliai/Projektas",
"_id": "096792f5-2e4a-43b6-af77-0aad7448b9a6",
"_revision": "81534cac-5c1c-49d7-b623-101af2780331",
"_base": null,
"vda_id": "03e8345eae79a8d",
"pavadinimas": "Skaitmeninė švietimo transformacija EdTech",
"tipas": "Pokyčių",
"portfelis": "Švietimo, mokslo ir sporto ministro portfelis",
"statusas": "užbaigimas",
"aprasymas_lt": "Sprendžiami iššūkiai: Inovacijų kultūra: švietimo inovacijų ir skaitmeninių technologijų trūkumas švietimo įstaigose Skaitmeninės kompetencijos: pedagogų profesinių kompetencijų auginimas ir pajėgumas prisitaikyti prie skaitmeninio ugdymo turinio ir greitai besikeičiančių skaitmeninių inovacijų bei naujų kontekstų Skaitmeninis turinys: mokyklų aprūpinimo mokymosi ir ugdymo technologijomis ir naujausiu skaitmeniniu turiniu ir sprendimais mokymui(si) Bendruomenių, verslo ir viešo sektoriaus įsitraukimas ir bendradarbiavimo didinimas EdTech skaitmeninės švietimo transformacijos projektas nukreiptas į: 1. naujausių edukacinių technologijų švietimo sektoriuje skatinimą ir diegimą 2. pedagoginių darbuotojų skaitmeninių kompetencijų didinimą 3. skaitmeninio turinio ir sprendimų mokymui(si) plėtrą Pirmajai krypčiai įgyvendinti numatomi veiksmai: EdTech inovacijų išbandymo ir kūrimo platformos sukūrimas, vienas langelis švietimo inovacijoms. EdTech platforma yra projekto sudaroma galimybių aplinka, kurioje inovacijų kūrėjai kartu su švietimo įstaigomis galės kurti ir išbandyti inovatyvius sprendimus mokymui (si). Antroji kryptis bus įgyvendinta tobulinant pedagoginių darbuotojų kompetencijas per skaitmeninių įgūdžių tobulinimo programą, susietą su kreditais. Programos pagalba bus galima: įgyti papildomą mokytojo kvalifikaciją (informatikos mokytojo); plėtoti švietimo įstaigų darbuotojų kompetencijas (mokymuose, kursuose); vykdyti tarptautinį bendradarbiavimą ir gerųjų praktikų sklaidą (stažuotėse mokytojams bendradarbiaujant su kitų valstybių EdTech centrais ir naudojantis užsienio kolegų sukurtomis platformomis). Trečioji kryptis apims šias veiklas: bendrųjų ugdymo programų suskaitmeninimą ir bazinio skaitmeninio turinio paketo, kuris apimtų mokomuosius dalykus ir visas ugdymo pakopas, individualius mokymo poreikius, būtų prieinamas viešai visiems mokiniams ir mokytojams, parengimą; skaitmeninių mokymo išteklių bazės, kuri veiktų kaip nuotolinė mokykla, sukūrimą. Čia būtų talpinamas bazinis skaitmeninio turinio paketas, taip pat verslo ir leidėjų kuriamas papildomas turinys, inovacijų kūrėjų švietimo įstaigose išbandyti sprendimai bei pačių mokytojų kuriamas skaitmeninis turinys. Siekiant, kad skaitmeninis turinys būtų naudojamas efektyviai, bus sukurti ir išbandyti nuotolinio, mišraus ir hibridinio ugdymo prototipai. studijų dalykų / modulių, atnaujinant juos valstybine ir užsienio kalbomis skaitmenizavimą, siekiant didinti skaitmeninių mokymo priemonių kokybę studentams 700 klasių ir auditorijų pritaikymą hibridiniam mokymui",
"pradzia": "2021-04-01",
"pabaiga": "2024-10-31",
"biudzetas_eur": 29800000.0,
"proj_tikslas_lt": "Sukurti ir padaryti prieinamu skaitmeninį turinį ir sprendimus mokymui(si), padidinti pedagogų skaitmenines kompetencijas bei sudaryti sąlygas švietimo sektoriuje diegti naujausias edukacines technologijas siekiant, kad skaitmeninis ugdymo turinys būtų prieinamas kiekvienam mokiniui ir pritaikytas atsižvelgiant į mokinių individualius poreikius, studentai galėtų naudotis kokybiškomis skaitmeninėmis mokymosi priemonėmis, o švietimo įstaigos galėtų įsitraukti į inovacijų kūrimą ir išbandymą. Pradžios data: 2021-04-01 Pabaigos data: 2024-10-31 Biudžetas – 29,8 mln. Eur",
"strat_tikslas_lt": "Projektas įgyvendina Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Seimo 2020 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. XIV-72, I misiją (prioritetą) – vienodos starto pozicijos visiems Lietuvos žmonėms ir Vyriausybės prioritetinį projektą „Lyderystė skaitmeninio švietimo srityje “. Projektu taip pat įgyvendinamas Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. 155 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. gruodžio 20 d. nutarimo Nr. 1006 redakcija), veiksmas „1.2. „Įgyvendinti EdTech projektą – sustiprinti ne mažiau nei 2 500 mokytojų ir dėstytojų skaitmenines kompetencijas ir sukurti 69 šiuolaikiškam ugdymui reikalingas naujas skaitmenines mokymo(si) priemones“. Projektas taip pat įgyvendina 2021–2030 metų švietimo plėtros programą (toliau – PP), patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016; PP priemonę –Vykdyti EdTech skaitmeninę švietimo transformaciją (priemonės kodas – 12-003-03-01-02), patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-516.",
"suinteresuota_salis": "EdTech bendruomenė (EdTech Lithuania); Lietuvos savivaldybių asociacija; Švietimo įstaigų vadovų asociacijos (Lietuvos gimnazijų asociacija, Lietuvos progimnazijų asociacija ir kt.); Pedagogų rengimo centrai (VDU Švietimo akademija, VU Pedagogų rengimo centras); Aukštosios mokyklos (visos); Mokytojų dalykininkų asociacijos (Lietuvos informatikos mokytojų asociacija, Lietuvos matematikos mokytojų asociacija ir kitų dalykininkų asociacijos); Mokinių, studentų ir tėvų asociacijos",
"nauda": "Švietimo įstaigų įsitraukimas į inovacijų kūrimą arba išbandymą; Pagerėjusi skaitmeninių mokymosi priemonių kokybė ir prieinamumas studentams; Skaitmeninio turinio prieinamumas mokiniams; Skaitmeninio turinio, pritaikyto individualius ugdymosi poreikius turintiems mokiniams, prieinamumas",
"naudos_aprasymas": "Informacija ruošiama"
}
],
"_page": {
"next": "WyIwM2U4MzQ1ZWFlNzlhOGQiLCAiMDk2NzkyZjUtMmU0YS00M2I2LWFmNzctMGFhZDc0NDhiOWE2Il0="
}
}